Top Definition
Something that went wrong or something that happened and was extremely shitty
Getting your dick caught in the toaster is shitacular.
מאת Matt 17 באפריל, 2003
An event that is spectacularly shit.
"The carnival at Sittingbourne last year was shitacular".
#spectacular #event #spectacularly #crap #rubbish
מאת zwavoo 9 בספטמבר, 2007
adj. Used to describe an event that is astoundingly shitty.
I sat on the train at Disneyland for a shitacular 3 hours.
#crappy #terrible #awesome #spectacular #shitty
מאת Spike76 3 בספטמבר, 2007
spectaculary shitty
having a shitacular day
#shitty #bad #terrible #horrible #crapy
מאת aurora20217 7 בספטמבר, 2008
something like spectacular, only in a bad way.
Did you hear about the guys on "Jackass" doing that new stunt that left one with no arms and the other in a coma? Yeah, it was quite shitacular.
#crappy #awful #shitty #lame #junk
מאת afoxybitch 3 ביוני, 2013
So spectacular, that you can actually shit your pants
Man, that movie was shitacular!
#great #awesome #fun #unforgettable #best
מאת Cecille Gooch 14 במרץ, 2010
דוא"ל יומי חינם

הקלידו את כתובת האימייל שלכם למטה כדי לקבל בחינם את מילת היום של המילון האורבני כל בוקר!

אימיילים נשלחים מהכתובת daily@urbandictionary.com. לעולם לא נשלח לכם דואר זבל.

×